NARAVNANOST K DRUŽBENI ODGOVORNOSTI

Kot največja slovenska klet se zavedamo naše vloge pri osveščanju prebivalstva o odgovornem pitju vina. V Sloveniji je v teku zelo agresivna protialkoholna kampanja, ki je nastrojena tudi proti vinu, čeprav sta tako pridelava kot odgovorno pitje vina ob hrani v Sloveniji del tradicije in kulturne dediščine. Menimo, da obstaja velika razlika med kulturno rabo in zlorabo vina, zato je potrebno energije usmerjati predvsem v izobraževanje mladih ter spodbujanje odgovornega pitja vina v kombinaciji z odlično slovensko hrano.

Na vseh naših sejmih in odmevnejših dogodkih smo ambasadorji vseslovenske kampanje Vinske družbe Slovenije »Ob vinu vodo. Vedno.«, ki spodbuja zmerno uživanje vina pod motom »Voda je za žejo, vino pa za užitek«.

Sodelujemo tudi v projektu »Kupuj slovensko« in si prizadevamo, da se slovenski potrošniki odločajo za slovenske kmetijsko-živilske proizvode. Dobro slovensko vino pride do izraza predvsem ob spajanju s pristnimi slovenskimi okusi in to idejo želimo slovenski javnosti predstaviti pod motom »Ko veš, kaj ješ in kaj piješ«.

Družbeno odgovorno pa ravnamo vse od vinograda do vina na polici. Že pred leti smo znižali pridelek grozdja na hektar in tako začeli dosegati večjo kakovost že v samem vinogradu. Naše zadružnike spodbujamo v integrirano (sonaravno) pridelavo grozdja, ki pomeni manjšo in kontrolirano uporabno fitofarmacevtskih sredstev.

sep sep

Ta spletna stran uporablja piškotke. Z obiskom in uporabo spletne strani soglašate s piškotki.  DOVOLIM Več informacij o piškotkih najdete tukaj.